top of page

// O FESTIWALU //

Witamy na Larparcie! Poniżej przybliżamy kilka zasad i podpowiedzi jak działa nasz festiwal.

Ponieważ organizator, tak jak uczestnik, przyjeżdża tutaj częściowo na wakacje, mamy pracę zmianową podczas trwania wydarzenia. W tym celu wprowadziliśmy koszulki w wyróżniającym się kolorze organizatorskim oraz specjalne czerwone czapeczki z napisem “larpart crew”. 

Organizator noszący czerwoną  czapeczkę jest pierwszą i główną osobą, do której uczestnicy zgłaszają się z bieżącymi problemami i pytaniami w trakcie wydarzenia. Taka osoba wskaże rozwiązanie danej sprawy lub udzieli odpowiedzi na pytania.

 

W ciągu dnia w konkretnych godzinach zawsze jeden z organizatorów z czerwoną czapeczką przebywa w pobliżu Chaty Adama. 

 

Organizator nie noszący czapeczki jest w tym momencie na wakacjach lub jest zajęty innymi obowiązkami (nie jest na dyżurze), dajcie mu odpocząć.

Przywieźcie swoje małe zdjęcie do naklejenia na koperty! Przez cały czas trwania festiwalu można pisać miłe słowa innym osobom i wrzucać je do ich imiennych kopert wiszących na Tablicy Wdzięczności. Po zakończeniu Larparta koperty z karteczkami zabieracie do domu. Pisanie karteczek radzimy robić na bieżąco!

paul-volkmer-qVotvbsuM_c-unsplash.jpg

// PRZYPINKI NASTROJOWE //

Podczas trwania festiwalu można korzystać z larpartowych przypinek nastrojowych, których celem jest przyspieszenie i ułatwienie komunikacji między uczestnikami. Ich używanie jest dobrowolne. Przypinki będa na Was czekać w pudełku w Chacie Adama. Kiedy przestaniecie potrzebować danej przypinki, odłóżcie ją z powrotem do pudełka, by ktoś inny mógł jej użyć.

 // REGULAMIN UCZESTNICTWA //

Uczestnik ma obowiązek zapoznać się i przestrzegać regulaminu imprezy.

// UBEZPIECZENIE //

Impreza jest przeznaczona dla osób pełnoletnich - każdy odpowiada za siebie. Zgodnie z regulaminem uczestnicy zobowiązani są do ubezpieczenia się od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania festiwalu (NNW).

// REGULAMIN PIESKI //

Regulamin dotyczący zwierząt na Alasce.

// BILETY //

 

Wejściówka (namiot/agro): 570 zł

Wejściówka na Larpart uprawnia do przebywania na Przystanku Alaska, uczestnictwa w programie i  korzystania z infrastruktury ośrodka.
Cena wejściówki obowiązuje zarówno osoby mieszkające na terenie Alaski, jak i te, które nocują poza nią (np. w agroturystykach).

Domki Traperskie: dopłata 210 zł do biletu
Za dopłatą można wykupić miejsce w domku traperskim, ilość miejsc ograniczona, warunki harcerskie.

BILETY na 1 i 3 dni: 150zł/310 zł
Dostępne tylko jeśli zostaną miejsca

bottom of page