





// O FESTIWALU //
Cześć, miło nam was powitać na Larparcie! Poniżej przybliżamy, jak zorganizowany jest festiwal.
Ponieważ organizatorzy, tak jak uczestnicy, też są tutaj na wakacjach, pełnią swoją funkcję w systemie dyżurowym. Aby wyróżnić ich spośród uczestników, wprowadziliśmy koszulki w kolorze organizatorskim oraz specjalne czerwone czapeczki z napisem “Larpart crew”.
Organizator noszący czerwoną czapeczkę jest pierwszą osobą, do której uczestnicy zgłaszają się z bieżącymi problemami i pytaniami. Taka osoba postara się pomóc w danej sprawie i - w miarę możliwości - udzieli odpowiedzi na pytania uczestnika.
W ciągu dnia, w określonych godzinach, w pobliżu Chaty Adama można znaleźć organizatora w czerwonej czapeczce (taki organizator jest na dyżurze).
Organizator bez czapeczki albo korzysta ze swoich wakacji, albo zajęty jest innymi obowiązkami (taki organizator nie jest na dyżurze).

Przywieźcie mały portret siebie do naklejenia na koperty! To ułatwi rozpoznanie was w gąszczu innych!
Tablica Wdzięczności jest sposobem na przekazanie innym uczestnikom pamiątki i jest dostępna przez cały festiwal. Zachęcamy do wrzucania innym uczestnikom karteczek ze wszystkim, co miłe! Po zakończeniu festiwalu koperty z karteczkami zabieramy ze sobą do domu.
Pisanie karteczek radzimy robić na bieżąco!

// PRZYPINKI NASTROJOWE //
Podczas trwania festiwalu, można korzystać z larpartowych przypinek nastrojowych, które mają ułatwić komunikację między uczestnikami. Różne przypinki reprezentują różne, ujęte ogólnikowo, samopoczucia (np. “zróbmy coś!” lub “potrzebuję przestrzeni”).
Przypinki będa na Was czekać w pudełku w Chacie Adama - korzystanie z nich jest dobrowolne. Kiedy przestaniecie potrzebować danej przypinki, odłóżcie ją z powrotem do pudełka.


//NOWE LOKACJE//
KOTOWISKA
W warsztacie golemów oraz u Eda po prawej stronie przez cały okres trwania festiwalu mieszczą się tzw. “kotowiska”. Te lokacje nazwę wzięły od kłębowisk kotów, które wzajemnie do siebie się przytulają. Aby była to miła przestrzeń dla wszystkich uczestników, obowiązują w niej pewne zasady:
-
kotowiska są otwarte dla każdego,
-
przed wejściem do kotowiska zdejmujemy obuwie,
-
w kotowiskach nie pali się wyrobów tytoniowych,
-
w kotowiskach szanujemy się wzajemnie.
-
Przy każdym kotowisku będą przygotowane: legowisko dla czworonoga oraz ręcznik
STREFA CHILLU
Na boisku na stałe rozstawiony zostanie duży namiot harcerski (a w nim leżaki do wzięcia) i wokół zostaną rozstawione specjalnie zakupione parasole przeciwsłoneczne (które sprawdzają się też w czasie deszczu). W namiocie znajduje się też źródło prądu oraz głośnik.
Ma to być miejsce, które - na wzór ogródka piwnego - ma służyć wspólnemu wypoczynkowi, relaksowi i integracji.
// REGULAMIN UCZESTNICTWA //
Uczestnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem imprezy oraz go przestrzegać
// UBEZPIECZENIE //
Impreza jest przeznaczona dla osób pełnoletnich. Zgodnie z regulaminem uczestnicy zobowiązani są do ubezpieczenia się od nieszczęśliwych wypadków na czas trwania festiwalu (NNW).
// REGULAMIN PIESKI //
Regulamin dotyczący zwierząt na Alasce.
Wejściówka (namiot/agroturystyka): 570 zł
Wejściówka na Larpart uprawnia do przebywania na Przystanku Alaska, uczestnictwa w programie i korzystania z infrastruktury ośrodka.
Cena wejściówki obowiązuje zarówno osoby mieszkające na terenie Alaski, jak i te, które nocują poza nią.
Domki Traperskie: 780 zł
(570 zł + 210 zł dopłaty)
Za dopłatą można wykupić miejsce w domku traperskim. Ilość miejsc ograniczona, warunki harcerskie.
Wejściówka na dzień, oraz na 3 dni: 150 zł / 310 zł
Dostępne tylko, jeśli zostaną miejsca na festiwalu.
