top of page

Wiedźmy: Witchunt

#integracja #czary #rywalizacja #gry-zespołowe

Wiedźma - na stos ją! Przeklnęła cały mój ród! Przedstawiamy wam grę terenową opartą na zasadach mafii i białej rękawiczki polegającą na wytropieniu i wyeliminowaniu pozostałych uczestników, by pozostać jedynym.

AUTORZY:

PROWADZĄCY:

DATA GRY:

CZAS TRFANIA:

MIEJSCA:

Mefii i Cris

Mefii i Cris

28.06.25, 22:00

Cały okres Larparta pomiędzy innymi punktami programu

dowolna liczba uczesników

Przedstawiamy wam grę o wiedźmach. Przez cały okres Larparta można brać udział w polowaniu na wiedźmy. Każdy uczestnik dostaje unikatowy cel i ma za zadanie wytropić go i przekląć poprzez symboliczne założenie na dłoń rękawiczki i dotknięcie w ramię. W tym samym czasie inny uczestnik ściga osobę, która dokonuje “przekleństwa”. W każdym momencie jest się ofiarą i oprawcą. Uczestnicy wedle własnego uznania mogą łączyć się w “sabaty” w celu wspólnego eliminowania ofiar, jak i wzajemnej ochrony, ale ryzykują wtedy, że mogą posiadać cele na jednego z członków i będą musieli zadecydować czy działają dla siebie czy dla dobra grupy.

W trakcie trwania gry będą organizowane specjalne wydarzenia dostępne dla wciąż żyjących, jak i tych martwych, wiedźm. W tym okresie oraz podczas innych larpów panuje okres ochronny, tzw. “plot armor”, w którym nie można się wzajemnie mordować. Podczas takich imprez będzie można się integrować, nawiązać nowe sojusze lub nawet nauczyć nowych sposobów na zabójstwa.




Zasady jak działa polowanie na Wiedzmy:Witchhunts:

- Masz tylko jeden cel i on jest dla ciebie nadrzędny. Po dokonaniu zabójstwa zgłoś się do organizatora on ci wyznaczy nowy cel

- Zabójstwa to polowanie i czarowanie - Po otrzymaniu celu znajdź go i doprowadź do miejsca, gdzie jesteście sami we 2. Po dotknięciu specjalną rękawiczką ofiara zaklęcia przez 30s pada na ziemię odgrywając ofiarę magicznego zaklęcia paraliżu. Jeśli przez ten okres nikt nie odczyni uroku ofiara umiera i martwa wiedźma zgłasza się do Organizatora z taką informacją, by móc ją wykreślić sposób listy wiedźm

- Czary nie są trwałe - Po przeklęciu przez wiedźmę jest się unieruchomionym przez okres 30s (liczysz w głowie do 30). W tym czasie ktokolwiek przechodzący obok podejdzie pochyli i 3 razy wypowiada na osobą formułę zaklęcia:

“Co złe przyszło niech powróci, niech cię więcej nie zasmuci.”

Wtedy przekleństwo polującego zostanie zdjęte i ofiara wraca normalnie do gry bogatsza o zdobytą wiedzę. Jeśli doliczono do 30 należy zgłosić się do organizatora.

- Czary muszą być dyskretne! - Jeżeli ktokolwiek wie lub widział jak wiedźma rzuca urok może krzyknąć wiedźma! oraz zgłosić to do organizatora, jeśli poda prawidłowo imię wiedźmy i kto jest jej ofiarą wtedy następuje polowanie na wiedźmy! Zostaje ogłoszonym oficjalnie kto jest wiedźma i każdy będzie mógł na nią zapolować, nie tylko osoba, która ma obraną ją na cel.

TRIGERY:

#stres #polowanie #bycie_celem

wkrótce

FACEBOOK.png

W RAZIE PYTAŃ, ZAPRASZAMY DO KONTANTU POPRZEZ EMAIL LUB PV NA FANPAGE

// WYDARZENIE //

  • Facebook

// SOCIALE //

// WSPÓŁPRACA //

Wandering Artist | nasze grafiki
Stowarzyszenie Liveform | współpraca
Secret Vault | Sklepik Larpowy
Przystanek Alaska | miejsce
Stowarzyszenie Argos | współpraca
  • Facebook
  • Facebook
  • Instagram

© 2018-2025 LARPART 

bottom of page