The Voight-Kampff Test
#gra #premiera #androidy #sci-fi
Zapraszam Was na larpa o replikantach (androidach), którym udało się uciec z wyznaczonych im miejsc i ról w pozaziemskich koloniach, i dotrzeć na Ziemię. Tu mają nadzieję odnaleźć swoją drogę, zbutnować się przeciwko niewolii, do której zostały zaprogramowane - a przede wszystkim przeżyć.
AUTORZY:
Przemysław Głomb
PROWADZĄCY:
Przemysław Głomb
DATA GRY:
CZAS TRWANIA:
Ilość miejsc:
Format zapisów:
3.07.24, 13:00
ok 5,5h z warsztatami
3-10 os.
Zapisy na konwencie, Kto pierwszy ten lepszy
"A new life awaits you in the Off-world Colonies.
The chance to begin again in a golden land of opportunity and adventure.
With advanced, human-like replicants ready to follow your commands, remaking your life has never been easier."
Zapraszam Was na larpa o replikantach (androidach), którym udało się uciec z wyznaczonych im miejsc i ról w pozaziemskich koloniach, i dotrzeć na Ziemię. Tu mają nadzieję odnaleźć swoją drogę, zbutnować się przeciwko niewolii, do której zostały zaprogramowane - a przede wszystkim przeżyć. Bo tutaj, na Ziemii, jest człowiek który je zaprojektował; który zaprogramował ich życie tak że kończy się po kilku latach; który może mieć klucz do ich wolności.
Czy im się uda?
Gra mocno nawiązuje klimatem do konwencji (filmów, książki) Blane Runner. Znajomość tego settingu jest wskazana, choć niekonieczna. Laarp jest noir'owym chamberem SF podzielonym na sceny.
TRIGERY:
Gra nie jest zbudowoana wokół typowych triggerów, tym niemniej na grze pojawiają się potencjalnie trudne treści: ograniczony czas życia; konieczność wyboru, w wyniku którego mogą ucierpieć niewinni. Gra daje postaci z trudną przeszłością, lub zachęca do tworzenia takich, jest pewne prawdopodobieństwo że gracze wniosą od siebie cięższe rzeczy.
wydarzenie na facebooku
kliknij w ikonę
brak dokumentu
zapisy na Larparcie