< Back

Kto ty?

Kto ty?

Kto Ty? 3 jest larpem w którym staniesz się częścią plemienia. Określisz w nim swoje miejsce i opowiesz historię swego życia - aż po dzisiejszy dzień.
Jeszcze niedawno plemieniem przewodził Starszy - wszyscy polegali na jego wiedzy i przewodnictwie. Teraz, gdy zmarł, plemię czeka wyprawa na ziemię przodków. Wyprawa, w trakcie której wielu rzeczy nauczysz się na nowo.
Na ziemi przodków, schronienie zbudujesz samodzielnie, z prostych materiałów. Jedzenie przygotujesz ze znalezionych, zgromadzonych lub złowionych składników. Muzykę zagrasz i wyśpiewasz wraz z całym plemieniem. W ekstatycznych rytuałach pożegnasz przeszłość i przywitasz przyszłość. Przyjrzysz się temu, co zostawił ci Starszy - część zachowasz, resztę ciśniesz w ogień, w niepamięć. Ocenisz, czy zakazy i nakazy które ustanowił były słuszne.
Oraz, co najważniejsze - otrzymasz cenną lekcję co to znaczy być człowiekiem.

Dla kogo jest ta gra?
Ta gra jest dla ciebie, jeśli chcesz:
być częścią zgranej grupy, który ma swoje zwyczaje i zasady
stać się częścią opowieści o tym jak z relacji między członkami grupy powstaje jej kultura
zmierzyć się z prymitywnymi warunkami życia (elementami survivalu), polegając przy tym na innych;
mniej myśleć, a więcej odczuwać, grać na fizyczności, przeżywać;
tworzyć zwyczaje, rytuały, kulturę i sztukę plemienia;
eksplorować swoje otoczenie: poszukiwać zapasów, ptasich piór i innych cennych przedmiotów;
doświadczać duchowości i niezwykłości dzięki otaczającej przyrodzie i plemiennym rytuałom.

Na naszej grze możesz (ale nie musisz):
biegać, pływać, nurkować, wiosłować, wspinać się, skradać;
rozpalać ogień, gotować, piec, jeść, odpoczywać, spać;
pozyskiwać surowce, pracować, budować, wytwarzać, naprawiać, ostrzyć, ozdabiać;
wyruszać na wyprawy, poszukiwać, zbierać, łowić, odkrywać, wracać, opowiadać;
tańczyć, śpiewać, modlić się, malować, snuć historie, odprawiać rytuały, wyć;
przyjaźnić się, kłócić się, godzić, przechwalać, wypominać, dziękować, dzielić się;
rzucać wyzwania, uprawiać zapasy, ścigać się, rywalizować, imponować innym;
dotykać, tulić, pieścić, całować, uprawiać seks;
płakać, krzyczeć, śmiać, cieszyć, bać i wstydzić się;
przestrzegać, ustanawiać i obalać zwyczaje, buntować się, narzucać wolę innym;
opuścić plemię i poszukać innej drogi.

Gra jest przeznaczona dla dorosłego odbiorcy (18+) i w czasie jej przebiegu mogą pojawić się bodźce wywołujące dyskomfort, niepokój albo przypominające o przebytej traumie:

seks i/lub nagość,
przemoc fizyczna lub psychiczna,
tematyka ostracyzmu lub wykluczenia,
tematyka religijna,
elementy straszne lub obrzydliwe.

Ich obecność na grze i intensywność zależy jednak od graczy - larp nie przewiduje z góry wyreżyserowanych scen, w których te elementy muszą się pojawić.

Dla kogo?

odkrywanie/tworzenie historii, wymagający fizycznie, larp ekstatyczny

Zapisy:

przed konwentem

Ilość graczy:

20-30

Prowadzący:

Małgorzata Bartczak,Kamil Bartczak, Patryk Faberski, Michał Grabowski, Paweł Jasiński, Marcin Ziemniak