< Back

Agenci Systemu

Agenci Systemu

Agenci Systemu. "Jest rok 2218. Władzę na świecie sprawuje SYSTEM, sztuczna inteligencja stworzona przez ludzi na początku XXI wieku. Samodzielnie interpretując podstawowy cel swojego istnienia, zapewnić bezpieczeństwo człowiekowi, maszyna wyrwała się spod kontroli. SYSTEM stworzył wirtualną rzeczywistość, w której funkcjonują nieświadomi niczego ludzie. Idealna symulacja roku 2018 jest środowiskiem, w którym sztuczna inteligencja może ich kontrolować i dbać o bezpieczeństwo. Do pracy używa specjalnych programów AGENTÓW SYSTEMU działających wewnątrz wirtualnego świata. Dla maksymalnej wydajności SYSTEM oraz AGENCI SYSTEMU pozostają w nieustającej komunikacji. Nieprzerwana wymiana danych pozwala na błyskawiczną analizę sytuacji i podjęcie decyzji przez centralny komputer. Tak było do momentu zerwania łączności...

AGENCI SYSTEMU to gamistyczno-narratywistyczna gra inspirowana filmem Matrix. Osoby uczestniczące w larpie wcielą się w role tytułowych AGENTÓW SYSTEMU. To programy kontrolujące ludzi w wirtualnej rzeczywistości. Ich połączenie z SYSTEMEM zostało zerwane. W celu analizy problemu dziesięć jednostek spotka się wewnątrz symulacji świata z 2018 roku. Dla każdej z nich będzie to pierwsze doświadczenie poza wpływem centralnego komputera. W trakcie spotkania będą mogły zbadać przyczynę awarii SYSTEMU oraz naprawić, zmodyfikować lub powstrzymać jego dalsze funkcjonowanie.

inspiracje fabularne: film Matrix braci Wachowskich, cykl Roboty Isaaca Asimova, larp System Malwiny Otto i Marcina Słowikowskiego

wymagane stroje: eleganckie lub ekstrawaganckie kostiumy utrzymane w kolorach czerni i bieli; kostiumy powinny umożliwiać wygodne przechowywanie od kilku do kilkunastu niewielkich znaczników (wielkości pigułek) np. w kieszeni lub torebce; mile widzianym dodatkiem będą ciemne okulary"

Dla kogo?

AGENCI SYSTEMU to gamistyczno-narratywistyczna gra inspirowana filmem Matrix. Osoby uczestniczące w larpie wcielą się w role tytułowych AGENTÓW SYSTEMU. To programy kontrolujące ludzi w wirtualnej rzeczywistości. Ich połączenie z SYSTEMEM zostało zerwane. W celu analizy problemu dziesięć jednostek spotka się wewnątrz symulacji świata z 2018 roku. Dla każdej z nich będzie to pierwsze doświadczenie poza wpływem centralnego komputera. W trakcie spotkania będą mogły zbadać przyczynę awarii SYSTEMU oraz naprawić, zmodyfikować lub powstrzymać jego dalsze funkcjonowanie.

Zapisy:

Na Konwencie

Ilość graczy:

10

Prowadzący:

Jakub Barański